12

nedjelja

listopad

2014

jedan onako baš ženski post + darivanje

mislim, mogu i dečki čitati ako ih zanimaju šamponi :D

neki dan bacila sam punu vreću otvorenih šampona, regeneratora, mlijeka za tijelo...i sličnih stvari s kade koji su stajali otvoreni ne znam otkad, kada sada slobodno diše, a i ja, ostavila sam samo ono što stvarno koristim...a i puno lakše mi ju je oprati kad nemam toliko bočica za premještanje

isprobala sam zadnjih godinu dana hrpu šampona za kosu, sredstava za intimnu njegu, organskih, neorganskih, skupljih, jeftinijih...i uglavnom niti s jednim šamponom mi kosa nije izgledala onako kako sam htjela da izgleda, ili mi je visjela oko glave ili letjela oko glave i nije mi se sviđao osjećaj pod prstima, premekano ili presuho

bojam kosu zadnje dvije tri godine, ne znam točno, nakon dugog perioda nebojanja, počela sam iz razloga što su mi počele rasti sijede, iako mi je rekao sin da je to u skladu s mojim godinama i da nemam što kukati jer drugi posijede u dvadesetima, ne sviđaju mi se i točka, kad potpuno posijedim onda ću imati sijedu kosu

inače imam tanke vlasi, kao da nisam brineta nego plavuša, i ne podnosim regeneratore na kosi jer mi onda kosa visi kao da je mrtva (znam da je mrtav ovaj izrasli dio, ali znate na što mislim)

isto tako sredstva za intimnu njegu, sve živo me počelo iritirati...i onda se jedan dan dosjetim i kupim gel za pranje sve u jedan, za bebe, jer, ako ne iritira bebe pa neće valjda ni mene

bingo, super šampon za kosu, ne pjeni se previše, kosa pod prstima i čista i ne premekana i ne presuha, a uz to i idealno sredstvo za pranje intimnog područja, a kad nemaš ništa drugo pri ruci i sredstvo za tuširanje



ali onda došlo ljeto, iako baš i nije bilo pravo ljeto, četiri tjedna mora i sunca učinila su svoje i kosa mi je počela ličiti na suhi splet slame koju je bilo nemoguće raščešljati

i kupim ja tako ovo trominutno čudo za obojanu jadnu kosu, mogu samo reći, definitivno nije za moju kosu, dobijem nakon upotrebe premekanu tanku blještavu slamicu s kojom ne možeš ništa...vjerojatno je ok za deblje vlasi

pukim slučajem nađoh spasitelja, ovaj šampon od evelina stvarno radi kosi ono što na njemu i piše da radi, nakon prvog pranja kosa izgleda zdravo i možeš ju normalno raščešljati bez upotrebe regeneratora (imaju mislim i takav regenerator i masku za kosu, ali meni je dovoljan šampon)

nisam mislila da ću na blogu ikad imati recenziju kozmetičkih proizvoda, ali eto, za sve postoji prvi put, jednostavno sam morala prenijeti svoje oduševljenje



ajmo mi sada na darivanje

možete osvojiti bezprstne rukavice i to žute, kažu modni stručnjaci da ove zime jednostavno morate imati nešto žuto pa se nemate što premišljati ;)

meni su super, kako prošla zima nije bila jaka, jedino sam njih nosila cijelo vrijeme



idealne su i za dane kad su vam ruke cijeli dan ledene iz nepoznatog razloga, navučete ih i bezbrižno tipkate na poslu

ako vozite bicikl, također idealne, čak i kad nije jako hladno meni se uvijek ruke smrznu dok vozim



poklanjam dva para rukavica, jedne su otprilike veličine 7, a druge veličine 7,5



ako ih želite, pravila su sljedeća: trebate lajkati moju fb stranicu, imate sa strane, a evo vam i link https://www.facebook.com/pages/leeloo-u-sobici/348472093337 i ispod objave o ovoj nagradnoj igri na stranici ostaviti komentar s veličinom koju želite, ako želite još što lijepog napisati, možete



imate čak dva tjedna vremena za prijavu (jer ja nemam vremena u tom razdoblju odabrati pobjednika), do 26.10.2014 u ponoć

nebitno je iz koje ste države, rukavice ću poslati običnom poštom tako da neću bankrotirati, nadam se samo da će stići kad tad

dobitnice/ke ću objaviti najkasnije 1.11.2014.

<< Arhiva >>