20

subota

rujan

2014

kako stojite s vježbanjem

redoviti? vježbate jednom u godini kad vam dođe? (ovdje bih se ja mogla pronaći :D) izdržite mjesec dana u nekoj dvorani pa odustanete? (i ovdje bih se mogla pronaći)...

kako sam na godišnjem pametnija nego inače jer ne moram razmišljati o onome o čemu moram razmišljati od ponedjeljka do petka barem osam sati dnevno, došla sam do zaključka da moram početi redovito vježbati, čisto iz razloga jer sam sve bliže godinama kad bih se trebala posavjetovati s liječnikom oko početka vježbanja (genetika je bila draga i pouzdana i uspješno se borila protiv gravitacije do nedavno :D)...savjetovanje s mojim liječnikom obično ide na način, bio vam je povišen kolesterol, jeste počeli s dijetom?, na što ja kažem da hrana jako malo utječe na razinu kolesterola i mogu li negdje u zagrebu napraviti pretragu gdje će se vidjeti da li su stvarno povišeni oni najnajzločestiji b dijelovi tog ldl-a jer su mi trigliceridi i hdl dobri što bi značilo da nisu, saznah da mogu samo na jednom mjestu, yeah, pa kaj me onda nisi tamo poslao ako te te već tako muči moj lagano povišeni kolesterol koji bi do prije kojeg desetljeća bio i tako u normali dok nisu snizili granicu, da bi valjda više lijekova mogli prepisati :P

zaključila sam i da je najbolje da vježbam sama doma...uglavnom me želja za vježbanjem prođe kad moram negdje doći u točno određeno vrijeme, pronaći parking...uglavnom, izgubiti barem jedan sat da odem do negdje i da se vratim doma...zato obično i prekinem nekakvo organizirano vježbanje nakon mjesec dan jer mi postane opterećenje, kao nekakav dodatni posao

i tako sam ja na godišnjem počela redovito sama vježbati

počela sam prvo s ovim



izdržala 14 dana i zaključila da je takvo vježbanje ubitačno dosadno, kao kad ideš u teretanu

pa sam si našla vježbice na youtube-u

to mi je puno zanimljivije, mislim da je desetak minuta svakodnevnog vježbanja idealno

jedan dan vježbe za trbuh



pa vježbe za ruke



jedan dan vježbe za noge



pa za cijelo tijelo



sve ovo možete kod kuće, napravite si mjesta u sobi, a ne da kao ja maloprije noge savijate u otvoreni ormar :D

idem sad srediti sobu :D

ja sam si našla ove vježbe, sviđa mi se vježbati uz nekog tko je slično građen kao ja, ima mi više smisla...vi si pronađite neke druge

ako sjedite cijeli dan na poslu, pokrenite se, to uništavanje tijela sjedenjem je teško sanirati

<< Arhiva >>