16

utorak

rujan

2014

krajnje je vrijeme za novi post

stvarno me dugo nije bilo, štrajkam :D

živa sam uglavnom, za zdravlje ćemo već vidjeti, mislim da mi je vrijeme da pregledam štitnjaču jer po svim simptomima koje imam ne radi baš najbolje, ah taj stres

ljeto prošlo, zapravo je više sličilo na ranu jesen, ali što je tu je...godišnji odrađen na dva puta, lovio se svaki čudom sunčan dan za odlazak na plažu...nije bilo onoga, ne da mi se danas...jer tko je znao kakvo će vrijeme biti sutra, trebalo je iskoristiti sunce kad bi se udostojilo ukazati

uz lovljenje sunčanih zraka, jelo se, čitalo...pa čak i vježbalo...ugađanje tijelu i duhu, za to bi i trebalo služiti slobodno vrijeme


malo slika s godišnjeg















nikad nemam svojih fotki jer obično ja fotkam, pa sam odlučila barem jednom svake godine opaliti samoslik čisto da pratim kako vrijeme prolazi :D



pisala sam, mislim u prošlom postu prije par mjeseci, kako još uvijek ne znam što bih radila u životu...e pa jedan dan kad sam se napokon primila heklanja deke, sinulo mi je da bi mi zapravo idealan posao bilo isprobavanje recepata iz previše kuharica koje imam i objavljivanje isprobanih jela, i da mi naravno netko za to daje plaću, idealan posao, ne mislite li i vi tako? :D

bit će to zgodna deka jednog dana, kaj ne?



a mislim i da je vjerni dio publike zaslužio i jedan recept nakon dugo vremena

pa evo ga, ovo je jedno od rijetkih jela s mljevenim mesom na koje nisam frktala nosom u djetinjstvu, shvatila sam i zašto, nema sjeckanog luka u tim faširancima, a te prozirne ljigave komade luka u mesu stvarno nisam nikad podnosila

recept je iz knjižice 100 vegeta specijaliteta, samo što ja ne koristim vegetu

ja malo promijenim i količinu sastojaka pa prema tome prilagodim ostale dodatke, a vi ćete dobiti originalni recept

sastojci:

400 g mljevenog mesa
sol, papar, slatka crvena paprika
1 jaje
2 žlice mrvica
1 dl kiselog vrhnja

2 glavice luka
800 g krumpira
ružmarin
1 lovorov list
1,5 dl piva
1,5 dl vode
1 dl ulja
1 žlica vegete (kao što rekoh ne koristim, u krumpir isto dodam sol, papar i crvenu papriku)



mljevenom mesu dodati sol, papar, papriku, mrvice i vrhnje
oblikovati faširance i ispeći ih na ulju
na istom ulju ispirjati luk izrezan na rezance, zatim ga složiti u posudu koja može u pećnicu
na luk staviti krumpir izrezan na tanke ploške i posipati ga vegetom ako se držite recepta, ja posipam s navedenim začinima i sve zajedno s lukom promiješam, poravnam krumpir i na njega stavim faširance, ubacite još i lovorov list i grančicu ružmarina
zalijte pivom i vodom, dobro pokrijte aluminijskom folijom i pecite na 220°C od 25 - 40 minuta, provjerite da je krumpir mekan



i to je to, jako je fino i jednostavno, faširanci se tope u ustima

jelo se inače zove mornarski složenac, ne znam razlog :D

do idućeg javljanja, pozdrav svima :)

<< Arhiva >>