02

nedjelja

ožujak

2014

piletina s limunom

opet pilić :D

jedan brzi prošlonedjeljni ručak, volim brze ručkove i kad ne moram bdjeti baš nad njima


treba vam:
- par komada nekih pilećih dijelova, kako moja djeca i ja volimo samo pileća prsa, onda pileća prsa, vi slobodno možete koristiti batke, zabatke, što god volite
- oko 0,8 dl masnoće, samo otopljeni putar, samo maslinovo ulje, ili negdje pol-pol kako sam ja koristila
- 1 nasjeckani luk srednje veličine
- 3 nasjeckana režnja češnjaka
- sok od 1 limuna
- 1 žličica suhog origana
- 1 žličica timijana
- sol, papar
- par kolutova limuna po želji

ako pečete veću količinu mesa, prilagodite i ostale sastojke veličini posude u kojoj pečete



priprema:

zagrijte pećnicu na 190°C

sve sastojke osim mesa, soli i papra pomiješajte u nekoj posudi

meso posolite i popaprite, stavite u posudu za pečenje i prelijte pripremljenom mješavinom, dodajte po želji kolutove limuna

pecite 30 - 40 minuta dok meso nije pečeno

za prilog sam skuhala basmati rižu u povrtnom temeljcu, malo popaprila i dodala malo maslinovog ulja

na tanjuru ju prelijte još ovim uljem od pečenja, mljac



brzo i fino, dobar tek :)

<< Arhiva >>