10

srijeda

travanj

2013

ajmo se malo darivati

kako sam prema sebi dosta velikodušna u zadnje vrijeme, (što potkrepljuje činjenica da sam si za rođendan kupila avionsku kartu za berlin, eto tako mi došlo, dan prije sam samo razmišljala da bih baš mogla ići ove godine malo do sestre, a drugi dan odmah sprovela tu misao u djelo, ustvari djelo će se tek ostvariti za par dana, ali realno gledano to je bio jedan jako jeftin poklon :D mislim, ja sam kartu platila nešto preko 100 € a sad je oko 450 €)...tako mi je sad došlo da nekome od vas poklonim knjigu

nije nikakva kuharica ako ste na to pomislili, kuhanje je samo jedna od stvari u životu koja me više ili manje zabavlja, ovisno od psihofizičkog stanja iliti raspoloženja

riječ je o knjizi koju reklamiraju kao najduhovitiji roman sezone

e pa sad, žena koja je legla u krevet na godinu dana...ili sam ja taj dan kad sam čitala knjigu bila previše nadrkana jer mi prodavač u superknjižari u 11:55 nije htio prodati knjigu koju sam naručila jer je po njihovom satu bilo podne (iako je top za stvarno opalio tek za pet minuta) i praktički me izgurao iz knjižare pa sam mu se naspominjala rođaka od prvog do desetog koljena, ili ne znam što :D

mislim, knjiga je relativno zabavna, brzo se i lagano čita, izmamila mi je jedno tri osmijeha što baš i nije puno za 389 stranica,ali k tome nije niti knjiga kod koje žuriš čitati da saznaš što je na kraju ili knjiga kad se ne žuriš čitati jer ne želiš da završi

knjiga mi je bolja u prvoj polovici nego u drugoj, nekako mi se u drugoj polovici čini da se spisateljica izgubila i da nije iz teme izvukla ono što je mogla, pogotovo što je kraj knjige zbrzan

ne znam, vjerojatno bi mi knjiga bila zanimljivija da je više unutarnjih dijaloga, nego opisivanja kako su uglavnom svi oko glavnog lika nesposobni za život, pa to je uobičajena situacija u našim obiteljima, da se sve vrti oko mame :D

svima nama je vjerojatno ponekad došlo da zalegnemo jer nam je pun kufer tuđih očekivanja, glumljenja mame, žene, radnice...i moja je preporuka da zalegnemo svaki dan na par sati, kao ja, nema sad tu ekstrema da produžujem krevet plahtom po kojoj ću hodati do wc-a, da očekujem da mi netko donosi hranu, ali u krevetu sam, s knjigom ili laptopom, isključena od cijelog svijeta i okrenuta sebi i svojim mislima, a usput dođem i do nekih saznanja, recimo da je krema s ureom za stopala izvrsna za grube i suhe laktove, slučajno isprobano jer je jedina bila pri ruci

i tako, poklanja se jedan primjerak knjige Žena koja legla u krevet na godinu dana, Sue Townsend

kako nema džabe ni u stare babe, ako želite primjerak romana, lajkajte stranicu leeloo u sobici, podijelite ovaj post, i ostavite komentar na stranici ispod linka na ovaj post ili ovdje, s imenom s kojim ste lajkali i mail adresom za kontakt

imate vremena od danas do 20.04., deset dana vam je valjda dovoljno za odluku, ne očekujem neku preveliku navalu da se ne mučim s prebrojavanjem komentara ;)

kad se vratim iz berlina, prebrojavam i random.org će izabrati sretnu dobitnicu ili dobitnika

<< Arhiva >>