09

ponedjeljak

travanj

2012

ledeni kolač

jedan kalorični kolač nježnog okusa ;D

odlučila sam ispeći najdraži kolač moje djece iz njihovog djetinjstva, a onda nisam mogla naći recept, pa sam tražila po internetu, spasio me fejs i moja frendica, hvala danči ;)



sastojci +priprema biskvita:

izlupati snijeg od 7 bjelanjaka, dodati 7 žlica šećera i umiješati 7 žlica brašna na kraju

peći na 160°C 15-20 minuta, zavisi od pećnice, nakon 15 moj je bio idealan

još vrući biskvit izbockati i preliti s 1 dl vrućeg mlijeka



sastojci + priprema kreme:

izmiksati 7 žumanjaka sa 7 žlica šećera, 3 vanilin šećera i 6 žlica brašna

7,5 dl mlijeka staviti da zakuha, kad zakuha umiksati u žumanjkastu smjesu, preliti u zdjelu u kojoj se kuhalo mlijeko i kuhati na laganoj vatri barem 5 minuta, nakon minutu-dvije krema će se zgusnuti, ali treba 5 minuta brašnu da se skuha i izgubi brašnasti okus ;) - ostaviti kremu da se ohladi

pjenasto izmiksati 250 g maslaca i u njega žlicu po žlicu umiksati ohlađenu kremu, obično u receptima piše obrnuto, ali puno je lakše umiksati kremu u maslac nego obrnuto ;)

premazati kremu preko ohlađenog biskvita i natrag u hladnjak da se malo stisne, bit će lakše premazati šlag na kraju



i za šlag na kraju, izmiksati 1/2 l vrhnja za šlag, zasladiti šećerom u prahu prema ukusu i premazati preko kreme

i to je to, nježni okus koji vas nenježno fila kalorijama :D

<< Arhiva >>