22

četvrtak

prosinac

2011

pijane kuglice

danas ništa ne pečemo, samo mrljamo po dlanovima ;)

i imat ćemo jedan kratak post jer se autorici užasno spava...dok ne legne vjerojatno, što je potpuno uobičajeno, legnem u krevet i odjednom sam k'o ćuk i netopir :D



brzo, jednostavno, i djeca bi ih mogla napraviti, ako imate sitnu djecu, alkohol možete zamijeniti sokom od narandže ili jabuke....inače, baš sam maloprije skužila da u sve recepte od današnjeg do kraja tjedna ide rum, pa si vi mislite :D



preporučujem da, ako ćete raditi ove kuglice, odmah napravite duplu smjesu jer je jako mala količina, rade se malene kuglice, ispadne ih oko 35

za kuglice vam je potrebno:

100 g piškota
80 g šećera u prahu
2 žlice kakaa
1/2 žličice cimeta
80 g sitno nasjeckanih...po izboru, orasi, pistacije, bademi, lješnjaci..
2 žlice meda
6 žlica ruma...brendija, viskija...ili soka ako se ne želite opijati...onda vam se kuglice mogu zvati i trezvene ;)
šećer u prahu za ukrašavanje



priprema:

namrvite piškote, pomiješajte sa šećerom, kakaom, cimetom, orasima...dodajte med i tekućinu prema izboru, žlicom ili kuhačom pomiješajte sastojke
oblikujte malene kuglice, promjera otprilike 2 cm, odlažite ih, naravno, na papir za pečenje, obožavam taj papir rekla sam već - kad ste ih sve napravili uvaljajte ih u šećer u prahu, najjednostavniji način je da šećer u prahu stavite u manju posudicu, ubacite kuglicu i vrtite posudicu, lijepo će se obložiti a vi nećete zamazati prste - ostala sam posve čista a bila sam sva u crnom ;)

nakon toga slijedi svađanje s djecom tko će pojesti zadnju kuglicu, napravite duplu smjesu, rekla sam vam već



fotke su još i čisto ok ispale, fotkane prije posla na brzinu jer sam već kasnila.... cijelu zimu kasnim jer sat vremena snoozam alarm :D

<< Arhiva >>