21

srijeda

prosinac

2011

vanili kiflice

danas kiflice napadaju, čista klasika, a imate i specijalne fotke u kojima možete vidjeti odraz vlasnice bloga u kuglici :D



nedavno sam u metrou vidjela kalup za kiflice, i mislim si da ga kupim...ma kaj će mi opet si mislim, pečem kiflice jednom godišnje....eventualno dva puta



pa sad da ih i nikad više ne ispečem, kupit ću si kalup, nemam ja živaca za to mrljanje s valjčićima tijesta, nikad kraja

na kraju sam pola tijesta razvaljala i kalupima izrezala keksiće :D



a zakaj nisu sve kiflice, mi baš volimo kiflice....rekoše 'sitna' djeca...onda si ih sami radite, odgovori im najdraža mama, meni se ne da više s tim...
bože, kak su ta djeca čudna, s 3, 4 godine su radili kolačiće, prali suđe, sjeckali povrće...sve sam im dozvolila da ne bi bilo ono...nisi nam dala pa mi sad jadni ne znamo...ali ti muški mozgovi s godinama izgleda zaboravljaju sve što su naučili :P



a ništa, ajmo sad raditi kiflice da rasporedimo tekst između slika

sastojci:

350 g oštrog brašna
200 g maslaca
100 g šećera
100 g mljevenih oraha ili badema ili lješnjaka, čega više imate doma
1 vanili šećer
2 žumanjka

možete mijenjati količinu brašna i mljevenih orašastih plodova naravno, manje brašna, više oraha...u tome i je čar pripreme hrane, recepti su više kao inspiracija ;)



priprema:

zamijesite tijesto od navedenih sastojaka, rukama, mikserom, kako vam drago, podijelite u nekoliko dijelova i svaki dio razvaljajte u tanku kobasicu i narežite na komadiće od oko 5 cm

komadiće oblikujte u kiflice, e tu sam se hm, hm....da ne velim kaj, jer nije svako oštro brašno baš dovoljno oštro - da pod prstima osjetite kao zrnca, ovo definitivno nije bilo, pod prstima je više nalikovalo glatkom i neću ga više nikad kupiti, pa su se kiflice teško oblikovale, zbog toga ostalo i jesu keksići

stavite ih na lim obložen papirom za pečenje, pecite na 150°C, sredina pećnice

kad dobiju malo boje, pečeni su, na dodir su još mekani ali kad se ohlade stvrdnut će se, još tople, čim ih možete primiti a da se baš ne opečete, uvaljajte u mješavinu šećera u prahu s vanilin šećerom

<< Arhiva >>