03

subota

prosinac

2011

začinjena piletina s grahom

ovo je još jedno jelo koje ću zapisati na blog da ne zaboravim što sam stavila unutra, već sam skoro i zaboravila zapravo pa ću po sjećanju ;)

najviše i volim jesti tako neka zdinstana jela i onda samo dohvaćam začine oko sebe i moram priznati da se većinom ugodno iznenadim onim što napravim, ipak je to već iskustvo, kad se sjetim nekih eksperimenata kad sam tek počinjala kuhati....tu je bilo i neugodnih iznenađenja :D



a počela sam kuhati zapravo kad sam se udala, prije sam zaobilazila kuhinju u širokom luku i stvarno me nikad nije zanimalo što se u kuhinji događa - jedino sam voljela jesti sirovo tijesto od medenjaka kad ih je baka radila, tako da zapravo nemam pojma što su zapravo kuhale moje bake, mama...sjećam se tek nekih kolača koje su pekle i da je moja baka s tatine strane kad god smo dolazili skuhala filanu papriku a ja s mljevenim mesom godinama nisam bila u dobrim odnosima :D.....a i onako subjektivno gledano, meni je i tako najfinije ono što sama skuham pa nemam onih želja...eh da mi je sad ono neko jelo od moje bake :D

tako da se kod mene najčešće kuha nešto na što one ne bi vjerojatno nikad ni pomislile



sad da napokon napišem recept da ga stvarno ne zaboravim dok laprdam

sastojci:

oko 300 g pilećeg filea narezati na sitnije kockice
1 veća konzerva crvenog graha, ispranog i ocijeđenog
1 manji ljubičasti luk
2 češnja češnjaka
2-3 žlice koncentrirane rajčice
sol, svježe mljeveni papar, chili mješavina, mljevena čili paprika, kim u prahu, cimet u prahu, sušeni origano

na malo ulja pirjati sitno nasjeckani i posoljeni luk, kad omekša dodati piletinu i nasjeckani češnjak i pirjati uz miješanje dok piletina ne promijeni boju, začiniti svježe mljevenim paprom, s pola žličice origana, ravnom žličicom chili mješavine, malo kima, malo cimeta, oko četvrt žličice mljevene čili paprike----ja sam to sve zapravo odokativno, rijetko išta mjerim kad kuham, dodati koncentrat rajčice, promiješati, doliti vode da se može nastaviti pirjati, nakon par minuta dodati i grah, i pirjati još neko vrijeme dok ne budete zadovoljni gustoćom

za prilog, riža kuhana u slanoj vodi za ublaživanje okusa ;)

dobar tek

<< Arhiva >>